Click Untuk Mengiklan Di Site Ini



Dapatkan MiniSite PERCUMA Anda Di Sini!



Mahu Dapatkan Duit Lebih?

Hand Bouquets • Flower Baskets • Fruits and Flowers • Table Flower • Congratulatory Stands • Special Gifts • Hampers • Cakes




Berita Harian

New Strait Times

The Star Online

Malaysiakini

Harakah Daily

Bernama News

Utusan Malaysia

Sinchew Daily

Harian Metro

6:32 AM | Posted in , ,
"Saya tak kisah kalau orang kata isu saya dan Abby Abadi yang menaikkan nama saya," demikian kata Zulkifli Ariffin yang semakin dikenali.

Nama Zulkifli atau lebih senang membahasakan diri sebagai Zul mula mendapat perhatian apabila dikaitkan menjalin hubungan mesra dengan Abby selepas pelakon itu mengalami krisis rumah tangga dengan Norman Hakim.

Malah semasa hadir ke majlis pelancaran filem Evolusi KL Drift II baru-baru ini Zul dlihat memandu kereta milik Abby sendirian. Zul turut berlakon filem itu.

"Ya saya akui saya memandu kereta Abby untuk datang ke sini. Sebenarnya sata dari lokasi penggambaran drama Gerak Khas. Abby juga di sana.

"Saya lari ke sini sekejap dan akan menyambung penggambaran semula sebab itu saya menggunakan kereta Abby," jelas Zul.

Zul bersedia menerima apa sahaja tanggapan terhadap dirinya sekarang. Namun yang lebih penting dia ingin mengaut peluang yang ada.

"Kalau orang kata saya semakin dikenali kerana gosip dengan Abby pun saya tak kisah. Saya anggap itu satu peluang kepada saya.

"Tapi yang lebih penting saya mahu membuktikan saya seorang pelakon yang baik. Sebenarnya saya mula berlakon hujung tahun lalu sebelum saya berjumpa Abby. Saya dulu seorang model.

"Saya berjumpa Abby pun melalui kerja, pada masa itu saya dan berlakon. Tapi apabila saya berjumpa Abby saya dapat lebih pendedahan, saya terima semua itu.
Saya sedar sekarang ini apabila saya ke mana-mana ada yang perasan dengan kehadiran saya," jelas Zul.

Zul menyifatkan hubungannya dengan Abby sebagai kawan profesional dan mengakui Abby banyak membantunya sebagai seorang yang masih baru dalaml akonan.

Ingin maju

Zul kini menjadikan lakonan sebagai kerjaya utamanya dan memberikan sepenuh tumpuan kepada kerjaya barunya itu.

"Sebenarnya saya dapat tawaran berlakon pun secara tak sengaja. Semasa saya berjalan-jalan ada seseorang mendekati saya dan menawarkan satu watak dalam drama Apa Itu Cinta.

"Saya anggap itu satu rezeki dan apa salahnya saya mencuba. Apabila cuba, saya rasa jiwa saya sesuai dengan bidang lakonan dan memutuskan untuk bergiat serius.

"Selepas itu saya mendapat tawaran berlakon Gerak Khas. Sehingga sekarang masih lagi menjalani penggambaran Gerak Khas.

"Saya juga dapat tawaran berlakon drama lain semasa berlakon Gerak Khas, tapi saya masih baru dan tak mahu hilang tumpuan lalu saya menolak. Lagipun jadual penggambarannya bertindih.

"Kalau jadualnya tak bertindih saya sedia terima," jelas Zul lagi.

P/S: Bak kata Shamsul Ghau-ghau ngan Amy Mastura (sebelum ni Sheila Rusly)...
"APE-APE AJELAH~" Huhu...


Click Untuk Mengiklan Di Site Ini
��

Comments

0 responses to "Saya Tak Kisah... Zul"



Hand Bouquets • Flower Baskets • Fruits and Flowers • Table Flower • Congratulatory Stands • Special Gifts • Hampers • Cakes